4 maj 2010

Tisdag


Där hänger snyggve och väntar på att bli använda...

Idag kom paketet mamma beställt, så nu har jag min kavaj och ett par nya byxor. Sommaren är snart räddad, behöver bara två par nya skor, vilket är ett par nya tygskor och ett par sandaler av något slag... Sen skulle jag behöva något som påminner om en bikini, behöver nödvändigtvis inte vara något man kan bada i. Jag har nämligen bliviten riktig badkruka och badar typ en gång om året.

Vad har jag annars gjort idag? Jag har börjat höra av mig angående lokal för ett SH-irl. Än så länge är det positivt, även om jag ringde till rektorn för Söderåkra skola förra veckan, idag ringde jag kommunen för att bli kopplad till den ansvariga, som berättade lite om lokalen, men bad mig ringa tillbaka till rektorn. Han svarade inte idag, men det ger mig tid att kolla intresse och planera vad jag ska berätta om Svenska Hogwarts och Kvastskaft när jag väl ringer.

Resten av denna veckan bli väl inte överdrivet spännande, en lugn helg och storstädning på Fredag. Förhoppningsvis blir det bra väder snart, så jag kan ha premiär för snyggve, men byxorna används snart flitigt.

//Sannie

Inga kommentarer: