19 maj 2010

Seriöst

Jag har bytt rum nu, jag har packat och burit möbler sedan 14.30... Endel möbler var extra jobbig och rev upp min armar och ibland funderade lillebrossan och jag på att släppa dem eftersom de höll på att gå sönder mitt i trappen. Men nu är det fixat och vid 21.00 var jag helt färdig. Det är mysigt! Speciellt när jag tänker på att det var det här rummet jag hade först när vi flyttade hit för 18 år sedan! Så jag slutar där jag började. :)

I morgon bär det av till Sthlm och tja, så mycket packning har det väl inte blivit. Har i alla fall bestämt mig för vilka kläder jag ska ha med mig, men hittade inget jättebraigt för festen på Lördag. Få se om jag klär upp mig eller om jag gör som vanligt och ger upp i sista sekunden.

Förmiddagen är fullspäckad i alla fall, frukost, dusch, hår, smink, sista packning, buss, pengar, köpa fika och sedan buss i sex timmar!

//Sannie

Inga kommentarer: