12 maj 2010

Mikro-Bebis!

Det senaste! Mikro-Bebis! Välj någon av våra 20 000 donatorer, lägg i shoppingkorgen så får du ett paket inom 3 arbetsdagar. Vi tar emot VISA, Mastercard och American Express.

När paketet anländer gör du så här: Värm den lilla kapseln i mikrovågsungnen på defrost i ca 2 min (tid kan variera beroende på mikrovågsung) När kapseln får en lila färg är den klar för användning, vidare beskrivning hur du använder den medföljer. Väljer du tilläggspaket så medkommer även en DVD för bästa resultat.

Barnet: Mamma vem är min pappa?
Jag: FW77KU-B *klappar på mikro*
http://www.tretti.se/vitvaror/mikrovagsugnar/inbyggnad/samsung-fw77ku-b

För att citera angående mikron i beskrivningen:"En välutrustad mikrovågsugn med andra ord."


Sannie är lite trött och snackar med Viggo på skype, tänk vilka idéer man kan få! :)

1 kommentar:

Viggo sa...

Det här var sjukt alltså! Jag var så trött så jag höll på att tro dig ett tag xD