29 maj 2010

Metal Night!



I kväll så ska jag till The Rock för att lyssna på lite metal som det varit planerat i en vecka nu. Så snart ska jag åka till Ljungbyholm för att vara hos Maddie ett tag innan vi åker hem till Gucci för att förfesta lite. Vi är ju tre stora SlipKnoT fan där, så man kan ju ana redan nu vilken riktning förfesten tar. Kvällen till ära har jag på mig min SlipKnoT t-shirt, tillsammans med min nya kavaj och min trasiga stuprörsjeans... Så tja, så ganska metal är jag väl.

Även lyssnat på banden som spelar i kväll och de verkar grymt bra så jag ser verkligen framemot det också. Hoppas det blir bra ös och folk inte står och blygar någonstans... Jag har ju varit punkspelning där typ tre punkare stod och dansade, medan väggarna var packade med folk... Det var ju ingen höjdare, trots att musiken var bra... Och vet ni vad, jag försökte faktiskt, men wannabe punkarna var för fega för våga gå fram... Pfft.

Inga kommentarer: