29 jan. 2010

Fredag

Det är bra att tiden går snabbt, det är redan Fredag igen. Det betyder att det är På Spåret, på tv ikväll och jag ser fram emot att sitta hemma och bara mysa. Sedan brukar helg betyda att det är massor med trevligt SH-folk inne på mIRC.

I morgon kommer även Fredde och Elin hit, vi ska tvinga dem att sjunga lite Sing Star. Det blir ju roligt för min del, jag äger ju på det. Kan beror på att jag haft sjukt underbara Sing Star kvällar med Maddie, och på så sätt har ett försprång. Jag vet ju vilka låtar jag blir Sing Star på. På Legendsskivan har jag väl flest favoriter. Black Sabbath, Blur, Depeche Mode, John Lennon, Nirvana och The Smiths.

Annars funderar jag på att vara snäll i morgon, låta Fredde och Elin sova på mitt rum. Det är ju lugnt mer städat än Antons rum.

//Sannie

2 kommentarer:

Maddie sa...

Singstar kvällar med dig är underbara <3 I normala fall hade jag suttit och önskat att jag kunde dela singstar kvällen med dig. Men ikväll är inte normalt...

Tänker på dig i alla fall Sannie <3

Viggo sa...

Hehe, vi har Legends här hemma också så när du kommer hit lär du inte få vila rösten särskilt mycket! *evul*