3 jan. 2010

Bara en hög med tankar, eftersom jag tänker förmycket.

Yes, jag var verkligen sentimental när jag skrev årets första blogginlägg. Men jag står såklart för varenda ord. Sedan är det väl ganska lustigt att man vill lägga till saker efteråt, eftersom man aldrig kan få med allt. Yeah, vill se någon som kan skriva om ett helt deciennium rakt av.

Egentligen vill jag lägga till så mycket mer så min blogg skulle spricka, så många människor jag träffat. Mitt första inlägg är ju inte riktigt rättvist. Det saknas filmer, serier, händelser, kärlek och massa annat. Men eftersom det är så mycket så tänker jag inte skriva mer om det, skulle kännas som ett omöjligt uppdrag (som jag egentligen vill göra).

Men jag vet att jag har allt som betydde något i minnet, och vill någon minnas det med mig och höra min åsikt kommer jag glatt berätta. Men det känns som om jag ändå borde se framåt, även om jag har en tendens att älska det som varit.

Haha, jag skriver väl det här eftersom inget speciellt har hänt än. Ha det bäst

//Sannie

Inga kommentarer: