13 jan. 2010

Mitt i natten (som vanligt)

Skulle egentligen tittat på film, och sen försökt sova efter det och kanske somnat hyfsat normal tid. Normal tid är innan 03.00, även om jag skulle bli ganska chockad om jag somnade innan 04.00. Visst klockan är inte så mycket än, men jag känner mig fruktansvärt pigg. Eftersom jag har saker att sysselsätta mig med, kommer jag ändå inte lyckas sova.

Lyssnar lite på Blur på Spotify just nu, och tillskillnad från min storebror är jag för Spotify, för det är helt enkelt praktiskt. Vill han krångla till livet för sig, för att kunna bli "hardcore" på riktigt är det hans ensak. Nu fick jag det sagt. (Noll logik för er jag vet)

Dagen har varit bra, saker som John Cusack, Regina Spektor, Wilma Berrey och annat gör mig glad,glad,glad. Pratat med Viggo på skype idag, vilket alltid är trevligt och förmodligen dröjer det inte länge fören jag åker till Västerås för att träffa henne igen. Planerar att komma upp dit 14/2, yes, det lär bli en mysig alla hjärtans dag.

//Sannie

1 kommentar:

Hubert sa...

Sv:
Mm det var exakt det jag tänkte på!