26 jan. 2010

Kitty




Har sovit över hos Maddie i två nätter, men nu är jag hemma igen. Söndagen spenderade med lite goda drycker osv. I måndags förstörde vi våra röster, och sjöng igenom hela Legendsskivan till Sing Star. Idag var jag tvungen att åka hemma tidigt, eftersom pappa skulle iväg och jag var tvungen att rasta hunden. Hade med mig flera av Maddies sing starskivor med mig hem, till helgen ska förmodligen hela familjen sjunga lite.

Det roliga var när jag skulle åka hem. När Maddie och jag stod och väntade på bussen, kom en man (förmodligen lärare)fram och frågade om jag skulle skolka. Det roliga då är ju att det bara finns upp till högstadiet i Ljungbyholm... Det är ju inte första gången jag blir misstagen för att vara en 15 åring. Fast det får snart vara nog, ska ju faktiskt fylla 21 i år.

//Sannie

Inga kommentarer: