3 feb. 2010

Nästa Fredag igen...

Det är ju nästan Fredag igen, fast inte riktigt det är ju bara Onsdag. Fast såklart så har jag inga planer på att hoppa över Torsdag, det skulle vara en skam, för i morgon fyller min bästis Viggo år. Rent siffermässigt kommer hon nu vara två år äldre än mig i nästan sju månader.

Annars så drömde jag ganska mycket i natt. Första drömmen började med att jag skulle föda, och jag skulle precis få ut ungen när den drömmen slutade. Istället började jag drömma om ett gäng människor jag hängde med, en del bekanta och endel helt obekanta. Vi var ganska nördiga, och värsta fjortisgänget kom och skulle klanka ner på oss, slutade med att jag blev asförbannad för att en av tjejerna inte kunde acceptera att alla är fina på sitt sätt.

I slutet av drömmandet så var det en ganska stirrig kille som jag fick ta hand om, han var typ ledsen, och behövde tröst. Han var en lång smal kille, med rött lockigt hår, och så fräknar i ansiktet. En mysig dröm, eftersom killen lugnade ner sig när jag tröstade honom.

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

Tack för att du tänker på mig och tack för grattandet, du var först ;) *Gosar på*