11 jan. 2010

Tur

Jag hade tur igår! Min BG blev godkänd samma dag som jag skickade in den! Så igår blev Wilma Berrey min fullt ut. Däremot så har jag inte haft tid att leka med henne än! Men jag har fixat ganska mycket saker redan. Skrivit infot på hemsidan och lagt ut bilden jag ritade för ungefär ett år sedan. Jag har även fixat de första inläggen till hennes dagbok som jag ska lägga upp i morgon. Förhoppningsvis kan jag spela lite spel med henne i morgon!

Men jag fick ett fadderbarn på SH idag också, det var trevligt. Skickat iväg ett PM till mitt fadderbarn, så vi får se hur mycket hjälp hon behöver.

Men igår och idag har jag umgåtts med Maddie, det var mysigt. Vi har fikat mycket, tittat på film och snackat! Helt underbart. Idag så såg jag även Say Anything med en väldigt ung John Cusack. Han var sjukt snygg i den filmen, och det är synd att det inte fanns fler bilder från den på nätet.

//Sannie

Inga kommentarer: