19 jan. 2010

Big Bang Theory



Sitter och tittar på season 2 just nu, och det blir bara bättre och bättre för varje avsnitt. Såklart kan man inte låta bli att älska Sheldon (precis som de flesta), sedan är han ju snygg och det gör det hela bättre. Vill bara tacka Maddie, som lånar ut sin fina DVD-box till mig. Något som jag däremot tycker är konstigt, är att hennes kinesiska box funkar i min dvd-spelare, men inte en amerikansk film. Snacka om att amerikanerna är noga med att regionkoda sina filmer. Det suger, eftersom jag har en DVD med John Cusack som jag vill se!

Förutom att Maddie lånar ut sin fina DVD-box, vill jag tacka för en trevlig kväll! Roligt att hon gillade spela SkipBo, vilket betyder att jag förmodligen kommer ha med det så fort jag ska träffa henne! Nu ska jag fortsätta titta.

//Sannie

Inga kommentarer: