9 jan. 2010

Skulle egentligen tagit bussen till Maddie nu, men hon fick samtal från sitt jobb och ska stänga ICA i Trekanten ikväll. Nice. Så jag ska förmodligen åka till henne vid nio-tiden istället. Då kan jag i alla fall använda mammas busskort ev. att pappa åker och hämtar mamma som är i Kalmar just nu.

Fick en glad överaskning idag, namnet Wilma Berrey är godkänt och jag har skickat in hennes bakgrund som varit färdigskriven i snart ett år. Under det året har jag suttit och hållt tummarna att ingen ska sno namnet Wilma, men nu slipper jag oroa mig över det. Ska väl börja oroa mig över att de kanske snor Wilmas lillebrors namn istället. Eller inte... Wilma är min nu! Mohahaha.

Annars har jag anmält intresse att vara fadder på SH, och hjälpa nya medlemar. Det kan bli roligt tror jag, och skulle göra mig mer motiverad rent allmänt.

//Sannie

Inga kommentarer: