1 jan. 2010

Decennium

Geeeesh,nu blir jag sentimental. Det här decenniumet som... Men som första inlägg i min blogg vill jag ge extra kredit to:

Svenskahogwarts.com, för att de lät Harry Potter leva trots att det tagit slut. Så då måste jag verkligen ge kärlek till JK Rowling som slutförde det hela. Men gav mig en uppväxt utanför de vanliga mallarna. Jag älskar dig JK.

Alla dessa jävla High School filmer jag kommit att älska och tjatat om. Men även Titanic som på något jävla VÄNSTER formade mig till den jag blev.

Mycket kärlek till mitt ES05D som gav mig ny kraft. (Ni vet vilka ni är, om inte: J, E, M, L, M, och resten... Ni borde fatta)

För mig själv, som i sjätteklass gick till rektorn med ett papper med nedkluddade idéer som jag blev mobbad för. Som i slutänden blev, ett antimobbingråd från klass 1-6 på Söderåkra skola. Jag tycker jag förtjänar den efter 10 års slit att få vara mig själv, där många (inte alla) försökte vara som andra.

//Sannie

1 kommentar:

openess sa...

Nu gör du mig också sentimental, vårt Es05D.. Jag saknar det.

hoppas du får ett jättebra nytt decenium (och att det inte tar två år tills vi ses igen denhär gången).