6 jan. 2010

Hon som inte kan sova

Min blogg är ganska tråkig, ingen fin design. Inga bilder, och inget liv direkt. Men jag får ändå höra att det är kul att läsa vad jag gör nu, bara så ni ska ha koll. Förut handlade nog mitt bloggande att nå ut till nya människor, nu räcker det gott att mina vänner läser den. Det är av samma anledning som jag har tagit bort alla bloggar förutom mina vänners bloggar på bloggkoll. Det är ni och vad ni skriver som räknas.

För min del flyter dagarna på som vanligt, glömmer ibland om det är måndag, fredag, tisdag eller varför inte söndag. Ibland känner jag mig lite som ett spöke som inte riktigt finns, att jag bara är en känsla. Jag väntar som alltid, jag väntar på bättre tider som har datum. Jag väntar på Februari, för nu lever jag nästan varje dag i det som har varit.

Jag är inte ens speciellt bra på att höra av mig till de jag tycker om, men jag hoppas jag blir bättre, för jag tänker på er. Sen även om det är ganska trevligt att sitta och nattsudda för sig själv, så hoppas jag att jag kommer ur det. För jag tjänar nog bäst på att helt enkelt anpassa mig.

//Sannie

Inga kommentarer: