29 juli 2010

Nu ljusnar det!

Igår såg jag till så jag fick vara ledig på tisdag, bara där lättade en stor börda från mina axlar. Dock har jag ju planerat upp den tiden, men för att vara helt ärligt ser jag fram emot att ev åka till Kalmar och shoppa Shirlsaker.

Idag kom nästa befrielser, jag blev föreslagen att vara ledig på Söndag eftersom Josse som jobbat tidigare åren kommer och börjar jobba. Hon ville gärna jobba den helgen, och tja, det skulle vara mycket skönt att vara ledig tre dagar i rad nu när jag jobbat så mycket. Dessutom blir det inte stressigt med det inplanerade mötet jag har i Kalmar då, vilket vi också gillar.

Annars så var det en ganska lugn dag, jobbade 15-20 och fick ett trevligt samtal på mobilen som ledde till ett roande samtal på skype. Annars är skype det man ska använda, jag menar alla coola kidsen jag känner använder det istället för MSN. :look

//Sannie

Inga kommentarer: