25 juli 2010

Helgen är slut!

Lördagen började med att jag packade klart allt förutom kläderna, så just nu är mitt rum hemma i Söderåkra ett kaos av lådor. Dock lämnar jag både säng och skrivbord i Söderåkra eftersom jag ska köpa nytt skrivbord och fixat en ny mycket bredare säng på annat håll.

Sen var det dags att bege sig till Maddies fest som blev lika underbar som jag trodde att den skulle bli, även om det alltid finns vissa saker man inte kan förutse. God mat, god dricka och mycket trevligt sällskap är helt enkelt sådana där saker Sannie lever för. Behövde inte ens stressa till bussen då jag fick skjuss in till stan idag, det var mycket trevligt! Kan ju lugnt säga att jag inte sovit så mycket och mina arbetskamrater var överens om att jag var något av det tröttaste de sett någonsin. Kan väl säga att det var ett rent under att jag lyckades genomföra arbetspasset 15-21 och egentligen är det verkligen ett under att jag fortfarande sitter vaken.

Just nu innehåller mitt liv fler frågetecken än svar, det är spännande, men samtidigt otrolig läskigt. Men visst det är en viss tjusning att inte ha riktigt koll.

//Sannie

Inga kommentarer: