28 juli 2010

Lite överbokad, men jag klarar mig...

Det bästa är ju att jag sitter med massor av ledig tid när jag är här på Öland, men så fort jag sätter mig på bussen mot Kalmar är jag planerad upp till tänderna.

Nu på Söndag ska jag tex. åka hem och fixa 100 saker, det strulade uppenbarligen lite med CSN så då måste jag fixa det. Sen måste jag fixa med sista packningen. Ändå planerar jag att försöka vara uppbokad någon helt annanstans på Söndagen, men vi får se om jag lyckas med det.

Ikväll eller i morgon kommer jag få veta mer hur tidigt vi måste åka på Måndag, det ska bli hur trevligt som helst att hämta ut nyckel och packa in saker i nya bostaden. Men tja, min överbokade hjärna säger att det borde gå snabbt, för jag vill komma hem en tid då det fortfarande finns tid att fixa med fler saker över datorn. Tex. adressändring och andra saker jag gör med ID Bank, som visserligen ska gå och fixa till min dator, men jag vet inte riktigt förstår hur jag ska fixa, kanske mest för att min hjärna bestämt sig för att jag inte kan. Sedan bär det av till Öland igen, som det ser nu ska jag försöka byta min lediga dag till en annan ledig dag så jag kanske kan åka till Söderåra igen och fixa med saker inför SHirl/andas lite.

Efter jag slutat jobba 10:e är det SHirl som gäller och det slutar 16:e och nu har jag bara för att jag känner för det lyckats planera in så släkten får komma och fira min födelsedag den 16:e efter 15:00. Sedan stannar ju Viggo, men jag har en känsla av att när sista släktingen åkt hem den där Söndagen så kommer jag kunna se klart igen... Om jag inte blivit attackerad av massa studentproblem förstås. Stackars Viggo i såfall :look

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

Viggo for the rescue! *flyger* Oroa dig inte, jag kommer vara superdupersnäll :roll