23 juli 2010

Fredag

Vaknade 20 min innan jag tänkt gå till jobbet, uppenbarligen har jag gått upp i sömnen och stängt av alarmet på klockradion. Jag är inte ens chockad, jag kan göra det mesta i sömnen. :look
Struntade i sminket och rullade i väg med min stora packning, de på jobbet trodde jag skulle sluta jobba den dagen.

Var lite segt när jag skulle åka från Byxelkrok, bussen var 25 min försenad, det var uppenbarligen stort trafikkaos på Öland. Bussen hann i alla fall in till Kalmar lagom tils min buss till Söderåkra gick. Det var riktigt trött Sannie och blöt (dåligt väder) som kom hem till Söderåkra.

Det är trevligt att vara hemma, hade en hel hög med brev. Endel handskrivna från söta SHare som vill komma till Kalmar, men även ett stort fullproppat kuvert med information om vad som händer med mig efter den 23:e Aug. Tack LIU, är verklige pepp på att börja plugga nu!

//Sannie

Inga kommentarer: