12 juli 2010

Ketshupeffekten

Som jag misstänkte, men tja inte exakt så här. Klockan är bara lite över ett, och jag har redan hunnit med en hel del. Första jag gjorde när jag loggat in på datorn var att kolla studera.nu. Ett smart val och har nu tacka ja till min utbildning, bara det fick mig att gå allmänt squeee. Kastade mig in studenbostäders hemsida och tja, 400 st bostäder betyder nog att det är dags att intresseanmäla sig på några av dem. Gjort det, och valde ut några ganska slumpmässigt, om man inte går på det fakumet att jag valde ut bostäder med sjuor i sig och såklart att de skulle vara omöblerade. Kollade planlösningarna när jag valt ut fem stycken, ett av korridorsrummen hade uppenbarligen badkar! Ni kan ju gissa vilket rum jag hoppas på att få.

Det är ju inte slut där, skickade ut inbjudan till SHIRL 2010 idag. Äntligen, helt klart, men det är nu planeringen inför SHirl börjar på riktigt! Men ja, Wesela var duktig och satte i hop den otroligt vackra inbjudan. Tror mina föräldrar kommer bli en aning tokiga när det kommer trilla in ca 30 olika brev i deras brevlåda. Hihi.

Vad jag gör nu? Njuter av glädjen, sitter och svettas i min bikini och våndas inför jobbet som börjar 15.00... Vill verkligen inte klä på mig! Dessutom ska jag jobba mardrömspasset idag och i morgon, jag hoppas verkligen att de fixat vår AC...

//Sannie

Inga kommentarer: