13 juli 2010

Nattblurr när jag egentligen borde sova...



Tycker verkligen synd om mig själv, men det försvinner nog så fort min lön trillat in. Senast jag var ledig var i Tisdags förra veckan, det var då min lillebror åkte hem och jag gnällade lite över att jag bara arbetade morgon pass mellan Ons-Fre. Jag ville ju ha sovmorgon! Som jag skrivit tidigare har ju ACn på ICA gått sönder, och såklart har den ju varit sönder sen jag började jobba dem där stressiga kvällspassen då man får sitta och mala i samma kassa tre timmar utan rast. Så i fyra dagar har jag jobbat de här kvällspassen, plus att jag kännt mig lite gnällig över att jag bara fick en dag ledig denna veckan då jag bara fick en föregående vecka. Förhoppningsvis blir ACn fixad i morgon, men jag gissar på att det blir när jag slutat för dagen och får min första lediga dag på en vecka och två dagar. Men vad vi också gissar på är att allting vänder! Behöver bara jobba fre-sön, sen så är jag ledig på Måndag och Måndag är även en så betydelsefull dag att Studenbostäder stänger intresseanmälningarna. Förhoppningsvis står jag först i kön på ett omöblerat korridorsrum då, det med badkar skulle vara en otroligt välförtjänt bonus på det hela!

Kommande veckor:
V. 29
*Kommer förhoppningsvis bli tilldelad ett rum i Linköping
*Ska förmodligen hem till Maddie på Lördagen för att festa en sista gång på Kättils Väg

V. 30
*Relativ oplanerad vecka?

V. 31
*Kommer förhoppningsvis få åka upp till Linköping med alla packning och hämta nyckel, kasta in packningen och åka tillbaka söder ut.
*Xindea från SH kommer till mig på Öland i slutet av veckan

V. 32
*Ska sluta jobba den 10:e
*Jag och Xindea ska möta upp Byron i Kalmar
*SHirlet startar dagen efter
*SHirlet avslutas

V.33
*Viggo och jag kan förhoppningsvis tillbringa några dagar i Linköping
*Jag ska förhoppningsvis fira min födelsedag i Linköping isåfall den 20: eller 21:a
*Min sista vecka innan jag börjar studera

1 kommentar:

Viggo sa...

Diggar din planering, speciellt med SHirlet och moi! ^^