16 juli 2009

Update

Gårdagen började med frukost på stranden med min kära Maddie, det var mysigt och solen var helt underbar tills den gick i moln förstås. Då bestämde sig Maddie och jag att åka in till stan tidigare och tur var väl det för vi var fasen där tills affärena stängde och jag köpte ett par chinos på Monki för endast 100 kr! Rena rama rånet och de sitter fruktansvärt bra på mig. Dock så hade solen tagit ut sin rätt och jag blossade upp till en röd kräfta lagom tills vi kom in till stan. Men förutom att vi hittade underbara byxor så åt vi den supergoda pastasalladen med kyckling som det har på kebaben, nam nam. Sedan så åkte vi till Ljungbyholm och gjorde i ordning oss, sen in till stan igen. Vi hamnade på KM som halva Kalmar och jag fick träffa endel nya roliga människor och endel gamla kära vänner. Dock så blev jag täppt i näsan och efter en blinkning så var jag förskyld, det blev ingen hård utekväll utan vi var trötta men nyktra när vi blev upphämtade av Maddies mamma.

Idag blev jag väckt tidigt, och min första tanke var "Var fan är jag" hade tydligen glömt bort att jag var hemma hos Maddie i Ljungbyholm. Men jag mådde piss, för min förskylning har blivit värre. Så nu är Maddie nere på stranden i det fina vädret och jag sitter i baracken och väntar på att dö.

/Sannie

Inga kommentarer: