6 juli 2009

Svintrött

Efter att ha sovit max en timma innan jag skulle i väg till jobbet så har jag i alla fall kommit till den insikten att man jobbar bättre om man har sovit ordentligt. Jag har gjort så mycket små misstag idag att det är pinsamt, och jag måste verkligen ta tag i mitt sovande. Att jag skriver bättre när jag övertrött är en sak jag måste förbise, det tjänar jag tyvärr inga pengar på.

Fast idag har varit en hemsk dag om ser det utifrån hur min rygg har mått, så ont att jag fått lust att både gråta och spy. Sedan har det strålat ut till handen, riktigt jävla irriterande eftersom det är högerhanden. Just nu känns det varmt och uppsvullet i ryggen, och jag är svintrött. Jag sov två timmar nu när jag varit hemma, men lär ändå sova tidig, vilket är skönt. Men jag hoppas vädret tillåter att jag kan vara ute och gå i morgon för efter mitt desperata sms till mamma så ska det enlig henne hjälpa med att få igång cirkulationen. Hjälper inte om jag måste gå runt och krypa ihop under ett paraply, nej det var en ren pina att gå till jobbet idag.

Men nu har jag fått iväg mitt examensarbete, plus andra saker. Nu är det bara en skolgrej kvar och två underskrifter, sedan tror jag det inte finns så mycket att göra. Jo ta examen eller få veta att jag inte lyckats med det, och jag lovar då ger jag upp. Jag har inte orken att ta hand om sommaröland och skriva uppsats när jag behöver städa min stuga och sköta mig själv på samma gång.

Jag är såklart ledig i morgon, underbart.

//Sanna

Inga kommentarer: