19 juli 2009

I drömfarten

Drömmar man hatar att älska. Det är det där typiska drömscenariot, det är en riktigt söt kille som får upp ögonen för alltid en tidigare okänd kille och det är alltid någon ny men alla stämmmer ju såklart in på min beskrivning på en drömkille. Såklart blir jag alltid kär i den här killen, och jag brukar tillockmed drömma de när jag varit tillsammans med någon fast då brukar tanken slå mig efter ett tag och det blir direkt olycklig kärlek. Men jag älskar verkligen att drömma om den där kärleken till den där speciella killen som verkligen är intresserad av mig. Nattens kille kom fram och pratade med mig i en skola (förmodligen en högskola) och när han gå kom han fram igen och sa att han ville lära känna mig bättre och direkt slog det gnistror. Sedan rullade det på, och jag hatar verkligen att vakna ur sådana drömmar.

//Sannie

Inga kommentarer: