7 juli 2009

Läget just nu

Nu har jag packat mina saker som Maddie ska komma och hämta i morgon på morgonen, sedan får vi hoppas att jag inte råkat packa ner något viktigt så jag överlever tills på Torsdagen. Men på Torsdag åker jag först till Kalmar där jag ska köpa The Sims 3 tillsammans med min lillebror, sedan så bär det av till Nybro där jag ska spendera resten av dagen tillsammans med Linski och förhoppningsvis Maddie. Sedan är det Fredag och då ska jag ta min examen, efter det tänker jag sticka hem och spela lite The Sims 3 själv och för att slutligen Lördag morgon sätta mig på bussen till jobbet. Enda haken är jag inte ska till stugan utan ska åka till Maddies sommarställe (även hennes morfars hus) och bo där i en vecka. Det är så läget ser ut för min del.

Sedan att det inte händer något intressant just kan jag inte rå för. Det finns liksom ingen som tjatar på mig, ingen som säger att jag ska städa, gå och lägga mig. Finns inget att irritera mig på. Sedan så har jag inte tid att ha roligt. Men det blir förmodligen mer att skriva när jag bor med Maddie, vi har ju en så fruktansvärt rolig syn på allting.

I morgon kan jag säkert klaga på hur tomt det är här.

See ya

//Sannie

Inga kommentarer: