30 juni 2009

Mitt tråkiga liv.

När man börjar vid 15 så tar man sovmorgon till 11 ibland och då äter man frukost, sen så vid 13 äter man lunch och så plötsligt är det dags att åka till jobbet. Sen jobbar man antingen till 20 eller 21, och så har plötsligt hela dagen gått. I går var en sådan dag, i dag är det de också. Men i morgon och på Torsdag är jag ledig. Sen så kommer en del av min familia i morgon: Mamma, Pappa och Anton. Bara Fredrik och Marcus som saknas. Men jag ska städa lite i kväll, även om det inte är speciellt stökigt. Lite kläder som ligger framme som jag ska plocka undan bara, dammsuga lite för att det är hygeniskt helt enkelt.

Nja, det händer inte så mycket intressant egentligen. Jag har roligt, men sitter här på Öland än så länge pank och läser om massor trevliga festivaler jag missar. Men visst är det helt okej här, och det är sjukt att det är Juli i morgon.

//Sanna

Inga kommentarer: