28 juni 2009

Blurr

Jag ska upp kl 07.30, så jag borde sova men nu är det fel på min naturliga sovklocka igen. Det var faktiskt skönt att vara trött vid 22-tiden, synd att det inte varade längre än typ fem dagar. Men jag ska tillbaka till Öland igen, så jag lär sova på busssen. Jag har faktiskt inte gjort något vettigt under min tid hemma, idag har jag bara solat, ätit god mat och varit ute och gått. Men viktigast var att hämta mina anteckingar, men jag måste skärpa mig denna veckan för Måndag den 6/7 så måste jag lämna in mitt examensarbete. Sedan måste jag nog sätta upp stora lappar i stugan där det står att jag måste skicka in mina LIA-uppgifter från första LIAN. De har varit färdiga sen dess, men jag kan ändå inte få tummen ur röven och skicka iväg dem.

Nej jag ska faktiskt kolla igenom anteckingarna nu så jag får med mig allt, och inte får med mig förmycket. Sedan ska jag sova.

Natti Natti

//Sannie

Inga kommentarer: