26 juni 2009

Chock

Det första min chef sa till mig när jag kom till jobbet idag var: "Michael Jackson är död" och jag blev såklart chockad och ledsen. Även om han var långt ifrån det han en gång var så betyder själva fenomenet Michael Jackson otroligt mycket för mig. Det är verkligen i klass med Elvis död, speciellt för oss som föddes in i det hela och han alltid funnits där. Jag vet inte hur många gånger jag suttit hemma hos min kusin och tittat videon till Thriller för att den var så häftigt, eller bara dansat här hemma till någon av hans låtar. Nej det känns riktigt skumt, och det är fler som känner så här. Öppna precis vilken blogg som helst nästan (med lite bakom pannbenet)så har alla en åsikt.

Sedan finns det ju mycket att diskutera om det, vad som verkligen hände. Sedan så var det en på jobbet som redan hade teori om att han inte var död utan att han gått under jorden och fortfarande lever min inte "orkar" en sista turne. Sedan tycker jag man kan diskutera andra kändisar hälsa, de borde ju se det här som en varning det är fler än Michael som har dödsdom redan vid 50 års ålder.

Men vila i frid King of Pop

//Sannie

Inga kommentarer: