28 juni 2009

Trött

Dagen började med tecknad film innan jag tog bussen till Kalmar, där jag senare tog bussen upp till Byxelkrok. Kom fram vid 14 tiden, och då var jag vrålhungrig eftersom jag inte ätit sen 7-tiden. Darrade i hela kroppen och höll på svimma så jag fick be tjejerna att sitta en stund i kassan så jag fick äta. Men jobbade till 20.00 idag, fast kunderna verkade vilja att vi skulle jobba över. Kl 20.15 lämnade de sista affären. Sen kom jag därifrån vid 20.30.

Inte överdrivet intressant egentligen, fast det ha varit en sådan där dag då jag gjort massor med små misstag som får en att se okunnig ut utan att man ställer till det. Tex. plockar upp en 50 lapp fast kunde bara ska ha 20 tillbaka osv. Men jag har varit svinigt trött och jag lyckades inte speciellt bra med att sova på bussen upp.

Men nu sitter jag i sängen som jag alltid gör, just nu skriver jag med min äldsta internetkontakt om man bortser från Anna i Luleå. Det är kul att vi båda har varandra på msn fortfarande och han fortfarande får för sig att höra av sig.

//Sannie

Inga kommentarer: