26 juni 2009

Kärlek mitt i natten

Yepp, klockan är snart 04.00 och jag ska upp 07.00, men jag kan verkligen inte sova. Istället har jag suttit och tittat på Nana hela natten, och såklart så kom jag till mitt favoritstället där Hachi och Nobu tar kärleken de har till varandra på allvar. Yes, jag blev så sentimental så jag var tvungen att ta screenshot och lägga upp på bilddagboken, för att sedan citera min favoritdel där Nobu i en mening förklara att han är beredd på att kämpa för Hachi (Fast han är ett asshole och fegar ut senare). Men de få kapitel Hachi och Nobu får tillsammans är tillräckligt för mig att tro att de är menade för varandra, och att det är äkta kärlek. Den kärleken jag tror på som romantiker, och jag själv vill uppleva. Samma kärlek som Nana har till Ren, fast jag känner mer för Hachi och Nobu eftersom de inte får varandra. Fast sen det som hänt i mangan, så känner jag ganska mycket för Nana också. Knepigt. Men jag vill ha den där kärleksförklaringen, fast utan allt trubbel såklart. Fast gärna dramatiskt och bländande.

Nah, måste nog sova lite. Men jag lär ändå få höra att jag se trött ut av allt och alla på ICA. Blir nog inga killar som flörtar med mig idag inte, de gillar inte zombiesar. Men jag har sovit så mycket på senaste tiden, så det är nog därför jag är så pigg.

Natti Natti

//Sannie

Inga kommentarer: