11 feb. 2010

Idag

Åkte som sagt in till stan för att vinka av Maddie, och min buss kom in alldelse perfekt till att Maddie slutat skolan för dagen. Först gick vi till konsum och handlade, och sedan gick vi bort till Baronen och gick in i djuraffär där. Är ganska pepp på att skaffa fåglar, speciellt undulater, kanske inte från en djuraffär, utan från en riktigt uppfödare. Det är framtiden så vi får se hur jag gör!

Sedan gick vi till Donken, och Maddie ville egentligen bjuda mig på en cheeseburgare och gulligt nog fick jag påminna henne om att jag numera är vegeterian. Fick pommes istället, och sedan bestämde vi oss för att prova deras pajer. Varmt och sötsliskigt och förmodligen inget som kommer köpas igen.

Sedan tog Maddie tåget till Linköping, och jag satte mig på stationen för att vänta på Gucci som skulle komma tillbaka från jobbet. Vi umgicks i ca 40 min innan jag skulle ta bussen hem, och det var trevligt att få träffa den pojken igen. Dessutom så får vi hoppas att den där TMNT-kvällen blir av snart. Förutom filmerna så har Gucci serien från 80-talet, och kvällen lär skrika nostalgi som bara den. Det ser jag fram emot, dessutom funderar vi på att vara extra nördiga genom att klä ut oss och äta pizza.

//Sannie

Inga kommentarer: