21 feb. 2010

Söndag

Tillbringade ju gårdagen med Maddie, såklart är det alltid lika mysigt! Vi lyssnade på musik, klagade på svenska folket som röstade på fel bidrag, pratade en massor och blev fulla. Vi drack ju lite olika drinkar och sedan några öl, och så kom vi på att det var trevligt att vara full på golvet. Vi tog en hel del grymma bilder, och förmodligen kan jag lägga upp dem så snart jag fått bilderna av Maddie.

Nu följer någon form av lista vad som händer i framtiden, jag längtar grymt mycket efter framtiden då jag kan börja "leva normalt" igen.


22/2 Måndag:
Ska ringa Druvan, och fråga ifall de har möjlighet att ta in en praktikant, dessutom ska jag städa rummet.

23-25/2 Tisdag-Torsdag: Någon av dessa dagar hoppas jag vi kan ha den där turtles kvällen, som vi så länge pratat om.

26/2 Fredag: Ska till Golfresturangen och fira min farbror som fyller 50 år! Dessutom är det sista dagen det är uppehåll för På Spåret. Så trots att OS varit spännande, är jag glad att det är snart är slut.

4/3 Torsdag: Lämna in mitt papper till AF så jag får pengar! GRAOW, pengar *dreglar*

5/3 Fredag: Fira Maddies 21 års dag, awesome på många sätt. Middag, Sing Star och så kommer vi få träffa Linski för första gången 2010. Fast när jag tänker efter, så har jag inte träffat de andra sedan 2009 heller. Fast jag säger en sak, ni skulle bara låta mig missa På Spåret!

10/3 Onsdag: Maddie fyller 21 år, och min novell till henne ska vara färdig.

12/3 Fredag: Sannies frågesportsdag ska vara enligt beräkningar vara helt återställd. Östrans bit för bit, Vem vet mest, Postkodmiljonären och På Spåret!

15/3 eller 22/3 Måndagar: Ska sätta mig på bussen till Västerås, kan ev. bli tidigare beroende på om mina kläder blir sålda snart. HEJ HEJ VIGGO! (Som jag inte heller träffat sedan 2009)

28/3 Söndag: Sommartid, och vi går mot riktigt ljusa tider i stormsteg. Dock kommer de störa min nattsömn, men det löser sig nog. Fast vid det här laget är jag hos Viggo och två bästisar betyder nog automatiskt galen nattsömn. Känner på mig att Viggo och jag kommer sitta uppe om nätterna och skriva låtar. *blink blink*


//Sannie

Inga kommentarer: