11 feb. 2010

Torsdag och snart Fredag!



13.15 ska jag ta bussen in till stan! Ska vinka av Maddie som ska Linköping, och senare ska jag förmodligen hämta min bok hos Gucci. Förhoppningsvis så kommer jag hem en bra tid, så jag kan spela lite rollspel på IRC innan klockan blir sovdags.

Jag är faktiskt stolt över mig själv, trots att jag inte somnade fören 03.00 så steg jag upp 09.00 idag och var pigg! Då kanske jag kan jag kanske somna tidigare ikväll, och var ännu duktigare och stiga upp 08.00 och veckostäda mitt rum imorgon.

I morgon är det Fredag och då vet ni vad som gäller! På Spåret såklart! Fredagar är underbara på det sättet att det är frågesporternas dag!Förutom att vår lokala tidning Östran har sin egna Bit för bit så börjar Vem vet mest 19.00, och 19.30 är det Postkodmiljonären och sen vid 20.00 så börjar det bästa. Tycker Kristian Luuk och Fredrik Lindström tagit över På spåret asbra, och gjort det till sitt egna. Annat som gör På spåret speciellt är att man får lära sig mer utöver svaret på frågorna, me like.

//Pensionär-Sannie

Inga kommentarer: