18 feb. 2010

ord massor med ord och ännu fler ord

Har skrivit väldigt mycket idag, började dagen med att skriva ca 2000 ord till en novell som Maddie beställt som födelsedagspresent. Det är en novell ala B&B-style, och de SH-are som läser min blogg förstår vad jag menar. Förutom det har jag svarat i trådar på forumet, och min AST redovisning blev hela 400 ord, och plus två andra trådar jag svarade i så kan vi summera att det blir ungefär 800 ord SH idag.

Det är ju Torsdag idag, och nej jag är inte lika glad över att det är Fredag i morgon. För det är INTE På Spåret i morgon, och jag säger bara en sak: Det måste vara något intressant OS har att bjuda på, annars så är min Fredag förstörd, för det är inte ens Vem vet mest! Det är bara bit för bit i Östran, och det vet jag inte hur jag ska överleva på. Dock efterlyser jag frågesporter tills i morgon, så är det någon som vill knåpa i hop något till mig så är det fritt fram. Det kan vara allt från en fråga på Facebook, eller hela frågesporter på mIRC. Allt är välkommet!

//Sannie

Inga kommentarer: