13 feb. 2010

Vill på konsert!

Blev lite osocial mot Viggo i går när jag snackade med henne på Skype, lite tråkigt och jag ber om ursäkt. Jag blev fruktansvärt sugen att leta fram någon bild på internet där jag kunde tänkas vara. Typ Emmabodafestivalen 2008, eller något annat där jag någon gång stod längst fram och hade sjukt mycket människor bakom mig.

Hittade bilder från när The Sounds uppträdde på Kalmar stadsfest, och se mig själv längst fram med ett folkhav som aldrig tar slut bakom sig är mäktigt. Det är ett av dem bästa liveframträdande jag varit på, rent känslomässigt. Springa från polisen(!) så man fick plats längst fram, och nästan bli mosad när Maja hoppar ner från scen och ställer sig framför en. Det var värt det, för Maja fick hålla i mig för att inte tappa balansen! Awesome!



Hoppas det blir mycket musik denna sommaren, och att Target London kan samlas och slå upp ett litet camp på Emmabodafestivalen 2010.

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

Du behöver inte be om ursäkt stumpan, jag älskar dig som du är ;) Klart Target London ska träffas, då ska vi jamma!