14 feb. 2010

Söndag

Sitter och snacka med Viggo på skype, det går sådär då min internet-täckning bestämmer sig för att den inte är tillräcklig för att hålla i samtalet ibland.
Om jag hade fått bestämma, så hade jag inte suttit hemma och pratat med Viggo på skype. Hade snarare suttit på bussen just nu, påväg till Västerås. Det är lite tråkigt, men så snabbt tiden går så sitter jag snart uppe i Västerås.

Annars så fick jag en överaskning i går. Mamma har lämnat in några av min gamla emo-kläder till Nu & Då som ligger mitt emot Molins Guld&Silver. Hon som äger butiken jobbar på Molins, och hon är ganska kräsen med vad hon tar in. Dock är det ju kvalité på kläderna jag lämnar in. Tröjan kostade 600 kr, och om jag minns rätt så kostade kjolen ännu mer. Så hon tog in dem, och när de är sålda så kommer jag få endel av pengarna vilket är välkommet!

//Sannie

Inga kommentarer: