10 aug. 2011

Onsdag

Vänta stanna lite... Har jag lust att säga till tiden, den bara flyger förbi och det låter lite läskigt att jag fyller år nästa vecka. Fast det är trevligt att fylla år, dessutom är det coolt att bli 22 år. Fast konstigt nog har jag kännt mig som 22 hela sommaren, så det skulle inte förvåna mig ifall jag fick för mig att jag 23 eller något.

Helgen som varit tillbringade jag i Karlskrona tillsammans med härliga SHare och vi hade Harry Potter-maraton och såg alla filmer. Så nu har jag sett sista filmen på bio två gånger och den här gången grät jag mer. När jag får möjlighet att se den i ensamhet ska jag sitta och skrika och gråta hela filmen igenom, bara för att få ut alla känslor. Natten efter sista filmen var nog flumigaste och Henry gav lektioner på sätt som han aldrig skulle gett egentligen. Det var andra lektioner också och det var roligt att spela min ospelade Dennis som tredjeårselev trots att han egentligen är en sjätteårselev. Sedan hade Rodney roligt på Örtläran som han fick, sen så har jag kunnat sätta betyg på honom. Ett fint (D)åligt, får se om ämnet faller honom i smaken senare år.

Var sjukt trött efter helgen och inte sovit ordentligt, gått och lagt sent men gått upp tidigt nu i början av veckan, så jag har väl inte blivit riktigt pigg fören idag. Gick och la mig 22.00 och vaknade vid 07.00, så nu har jag sovit ut.

Mycket mer än SH? Inte mycket, men lite.... Men mest absolut mest SH!

Inga kommentarer: