24 aug. 2011

Kommer bli tokig

Jag lovar och svär att jag kommer bli tokig innan jag får komma in på Pottermore. Eftersom det inte är något självklart så skapar jag massor med kanske i huvudet. Jag växlar mellan att vara positiv och negativ även om det mer drar åt det negativa hållet nu. Än så länge känner jag bara folk som registrerat sig första dagen och kommit in, men jag har hört om en som registrerade sig tredje... Sedan så klart om alla sjundedagare som kommit in, men det har jag ingen riktig källa på.

Förra veckan släppte de in Måndag och Fredag (elakt av dem att inte släppa in mig på min födelsedag) och denna veckan har det varit Måndag och så idag, så nu förväntar man sig att det inte kommer ut fler fören på Fredag. Ena delen av mig säger att jag borde stänga ner min mail och den andra sitter och säger "kanske de släpper in två omgångar idag, så de ska hinna ifatt eftersom de knappt fått in 50 000, men ska ha in en hel miljon innan September tar slut".


Jag säger att jag kommer bli tokig! Aja ska försöka att inte tänka på det mer idag...

Inga kommentarer: