22 aug. 2011

Då var man 22...

Väldigt spännande helg och det inleddes såklart med min födelsedag. Fyllde alltså hela awesome 22 år i Fredags och jag är supernöjd med dagen! Fick bra presenter också, alla var så rätt att jag bara gapat hela helgen. Pengar till kläder av föräldrarna, en ritplatta av Obi och Skottlandrelaterat (en mugg och Fraser-relaterat awesome papper <3).

Viggo har ju varit här hela helgen och det har varit mysigt att haft henne här. Vi har pratat massor och åkte även en runda till Kalmar och träffade Maddie och fikade. Då fick jag även en present av Maddie i form av en Gryffindor-halsduk. Så awesome det också, var ju Neville på HP-premiären och har redan två Gryffindor-karaktärer på SH så det är perfa (kan jag leka Gryffindor-elev hela vintern)

Idag åkte Viggo hem på morgonen, alltid jobbigt att säga hej då, men efter det har ritplattan gått varm. Har i alla fall lyckats få en viss stil på mitt ritande, får se om jag kan utveckla det vidare. Men det är beroendeframkallande och jag har ritat mig själv, andra och t.o.m självaste Harry Potter.

Tänkte att jag i alla fall kan lägga ut ett självpoträtt och en bild som beskriver den eviga väntan på Pottermore.



1 kommentar:

Viggo sa...

Älskar den där bilden, och jag är glad över att mitt besök blev lyckat :D *gosar*