26 aug. 2011

Mer...

Gissa vad jag ska skriva om! Jo Pottermore, vad annars? De har i alla fall skrivit på Pottermore Insider och det gillar jag, för även om det fortfarande verkar hopplöst att få sitt mejl närmsta tiden så vet man att de tänker på oss som sitter och väntar. Som de verkar nu ska de ta in en större skara nästa vecka och sedan ta en liten paus med att skicka ut mejl. Större skara ja tack, men paus låter däremot lite skrämmande, men pausen betyder ju förmodligen att de kommer kunna ta in fler nästa omgång. Egentligen ska man ju bara lite på Insider, men jag läser lite kommentarer från olika sidor... Någon tror i alla fall de första dagarna var slumpmässiga men att de nu går i ordning, det är ju lite skönt ifall de skulle vara så trots att det i såfall är över hälften av alla första-dagare kvar. Jag borde i alla fall tillhöra första hälften av andra-dagare.

Nu ska jag ta bussen till Mönsterås!


Inga kommentarer: