25 aug. 2011

Inte tillbaka hos Obi, och det beror på att det typ ändå inte var någon idé eftersom han knappt varit hemma idag. Fast dagen har varit tråkig och lång, vilket slutade med att jag sov på soffan någon timma. Fortfarande uttråkad och trött, men har inte direkt haft lust att göra något.

Pottermore har i alla fall skickat ut nya mejl, vilket betyder att de förmodligen börja gå lite snabbare att få in folk nu. Däremot har jag inte fått något och ja, jag lär vara den där personen som får mitt dagen innan det öppnar för allmänheten. Jag har en känsla av att September kommer bli en låååång månad.

I morgon får jag förhoppningsvis annat att tänka på, god mat i form av Tacos, mums! :D Dessutom kanske jag får lust att rita något när jag återförenas med min ritplatta igen.

Inga kommentarer: