20 dec. 2009

Underbar kväll

Gårdagen började med att jag läste ut Breaking Dawn, vilket var vid 17 tiden. Det var fem minuter innan jag skulle bege mig till Ljungbyholm och hem till min kära Maddie. Var lite nervös över att åka bussen, de kör ju inte precis lugnt, trots att de är halka. Men jag kom fram levande och det första jag gjorde var att handla med Maddie, vi köpte chips, grönsaker och dipp. Vi köpte även vitlök så jag skulle kunna göra min egna vitlöksdipp!

När Maddie och jag kommit innanför dörren hann vi göra lite dipp och sen kom resten av gästerna. Linski som var varit i Japanen? Även Emma som också ville umgås med Linski, och oss andra också.

Linski var ju helt klart gårdagens jultomte. Hon hinner knappt innanför dörren innan hon slänge två jackor över mig, och så har en kasse full med massa gott att äta. Sen delade hon ut mobilsmycken och kalendrar åt alla, väldigt fina sådana. Jag fick ju något alldelse extra, fick en kopia av ett Vivienne Westwood smycke alá Nana! Så halva kvällen fantiserade jag att jag var en kvinnlig Shin från den mangaserien.

Det blev ju en del att dricka också. Linski bjöd på öl och vin och Maddie på Mintu och vitchokladslikör. Namnamnam. Men trots allt detta så var det ändå sällskapet som var bäst på hela kvällen. De här personerna betyder så otroligt mycket för mig, och jag är så glad att jag har dem. Jag är glad att vi tre gjorde det gemensamma valet att gå på Jenny Nyströms estetiska program. Älskar er så otroligt mycket!

//Sannie

Inga kommentarer: