25 dec. 2009

K.M ikväll

Sitter och gör i ordning mig för kvällen. Helt ärligt sitter jag och väntar så jag inte blir klar förtidigt. Jag är tyvärr inte den där tjejen som står flera timmar framför spegeln, och sakta lägger på några lager med smink. Nope, först fixerar ögonbrynen med hårspray. Sen är det ett lager med foundation och lite concealer. Har lite ljus ögonskugga på ögonlocket och sedan en brun ögonskugga som gör ögonbrynen mörkare. Det är min bas. Sedan kommer jag snabbt lägga en eyeliner (grymma skillz på det dah)och kanske någon ögonskugga innan, om jag känner för det. Annars är det bara mascara rouge och ev. något sträck med någon kajalpenna. Hela sminkningen tar ca 20 min och 10 min för mitt hår. Jag räknar dock alltid att det tar två timmar, vilket ofta ger mig massor med tid att bara vänta.

Men i kväll blir mysigt, förutom att jag ska träffa Maddie och Linski igen så ska jag träffa många från gymnasietiden. Hur lugn eller vild den blir får vi se, men jag är säker på att det kommer bli roligt. Kanske springer på storebror, och det skulle faktiskt vara kul. För under de två åren jag fått gå ut har jag inte lyckas träffas honom. Kanske beror på att han bott i Sthlm, men ändå! Sen finns det såklart personer jag hoppas att jag inte träffar, men om det händer så ska jag inte försöka bry mig förmycket. Jag har ju andra trevliga saker att tänka på!

//Sannie

//Sannie

Inga kommentarer: