6 dec. 2009

Hmm

Jag kom precis på att den bästa inspirationen till att skapa blogginlägg får man genom att läsa andras bloggar. Min mest aktiva period var när jag satt och läste ca 40 bloggar varje dag och min hjärna pepprades med ämnen att skriva om. Idag har jag bara läst min lillebrors blogg och min kompis Viggos blogg. Men jag tror min lillebror kommer bli både gladast och argast. Gladast för att han kommer att se att han fått hela TVÅ kommentarer! Argast för att en av dem består av ren klagan över ämnet han skrivit om, eller öhm båda jag skrivit är ren tillrättavisning. Men jag hoppas han kan ta diskussionen, för det är ändå argument jag lägger upp åt honom.

Men i morgon är det pappas och lillebrossans kalas. Gästerna kommer vid två tiden, och med tanke på att jag stigit upp vid den tiden de senaste dagarna så blir det att stiga upp tidigt. Sedan måste jag slåss om varmvattnet i duschen. Jag tvättar ju väldigt sällan håret, typ bara en gång i veckan. Vänjer man sig av med att tvätta håret så ofta så blir det inte flottigt så snabbt och så blir det inte lika slitet. Men jag känner just nu att jag borde fixat det idag. Sköta både kropphygien och håret samma dag som tre andra karlar som älskar att duscha varmt betyder bara en sak va först till kvarn! Tycker jag som bara fixar håret en gång i veckan har förtur eftersom jag slösar minst vatten i hela familjen, men nejdå imorgon är det krig.

Men nu ska jag sova.

//Sannie

2 kommentarer:

Viggo sa...

Tack stumpan för att du läser min blogg, känns bra ^^

openess sa...

hur gick det med duschen? fick du något varmvatten?