15 dec. 2009

Jobbigt...

Jag är trött på allt! Jag är trött på att behöva mogna så snabbt. (Nej jag känner mige inte redo för att börja jobba) Jag är trött på att sitta hemma (för jag har ju inga pengar när jag inte jobbar). Jag är trött på att det inte finns något att göra. Men jag har faktiskt en sak som jag skulle kunna tänka mig att göra, en sak som skulle ge mig tid och lite annat. Något som hjälper mig bort härifrån. Jag hoppas jag verkligen vill det jag tänker på. För jag måste tro att jag kan lyckas med något, och kanske skulle jag lyckas med det. Ska prata med min lilla guru idag (min mamma), hoppas hon har något bra att säga om det. Sen vill jag nog prata med både Maddie och Viggo, ifall jag får chansen. Jag behöver reaktion på mina tankar.

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

Älskling, det är bara att höra av dig närsom :) *Gosar sötnöten*