30 dec. 2009

Godmorgon

Klockan är typ "natt" i vanlig Sannie-tid, men jag är vaken, jag lovar. Trots att jag inte har något minne av att alarmet på klockradion startade, och trots att jag fick lust att ställa mobillarmet ytterligare 30 min framåt. Det är en stor framgång för min del.

Om en timme ska jag ta b
ussen till ljungbyholm, får nog ställa alarmet på mobilen ifall jag somnar. Risken är väl att jag hamnar i Kalmar, och det skulle vara grymt onödigt. Men det ska bli mysigt att träffa Maddie så här på morgonen, vi har nog aldrig gjort de. Har nog alltid sovit vid den här tiden, när jag varit hos henne. Hihi.

Men vi ska åka till Nybro idag, säga hej till Linski innan hon åker tillbaka till Sthlm för att fira nyår. Det ska också bli mysigt. Känns som det rent allmänt kommer bli en mysig dag, förutom när jag städa mitt rum senare idag. Men jag lär i alla fall somna tidigare ikväll, det är ju mysigt. Min rygg pallar nog inte att tillbringa en till natt framför datorn. Nu är det inte mycket tid kvar på det nya året, nu är det helt decennium sedan jag var 10 år och var nervös över 2000-talet. När jag nyfiket kollade om tiden tagit slut, och allt skulle kollapsa så vi var tvungna att leva som på 1700-talet. Vilket jag gärna skulle göra eftersom jag älskar 1700-talet nuförtiden.

Aja, nu skriver jag snart i sömnen som jag babblar på. Vi får se om jag kommer ihåg att skriva innan 2010.

//Sannie

Inga kommentarer: