27 dec. 2009

Lever

Juldagen var trevlig, och jag var nog ganska glad hela kvällen. Kanske jobbig, men jag får glädjas åt att jag var glad. Blev ganska mycket mer dricka än vad jag räknat med, och det var väl både trevligt och otrevligt. Men det var i alla fall mysigt att träffa så många människor, verkligen underbart.

Igår fick då bli bakisdag, men jag har väl inte direkt varit pigg idag heller. Men det beror mest på att jag har ont i hela kroppen och kanske är jag påväg att bli förskyld. Eller så måste jag bara göra det jag lovat mig själv länge. Sova på bättre tider. Men jag har i alla fall haft det mysigt idag, suttit och tittat på 10 avsnitt av Nana på tvn uppe. Helt otroligt att sitta uppe i vardagsrummet och se på min favoritanime. Hur eller hur kan jag se den serien om och om igen, eller varför inte läsa. Allt som har med Nana att göra, gör mig glad.

Nu sitter jag här och tänker, kanske lite förmycket.

//Sannie

Inga kommentarer: