3 aug. 2009

SKA SOVA!

Nu är klockan halv tre, och jag ska faktiskt gå och lägga mig snart. Men eftersom jag inte suttit något vid datorn "idag" eller gårdagen så smet jag in direkt efter att jag kommit hem från Caroline som är tjejen jag spenderat min tid med sedan kl 18.00 idag. Vi gick och åt på Hamnpuben, och plötsligt inser jag att de visar Kalmar FF match och blir galen och sitter och skriker så fort de gör mål! Såklart vann dem ju! 3-1 till KALMAR! THIHI DÄR FICK ELFSBORG SÅ DE TEG!

Men efter god mat och tre cider bar det av till Carolines husvagn där vi snackade och drack dirverse alkoholhaltiga drycker, och senare högg vi in på resterna av tacos hon och hennes familj ätit dagen innan. MUMS! Sen lånade jag hennes cykel och tog mig hemåt och sitter nu här och ugglar, och jag hade väl egentligen hoppats på att något intressant på SH men inte för min del, men de andra har säkert kul. Men så fort Benjamin kommit ur ettan så kommer mitt rollspelande lossna och då ska jag ta lite revansch!

Men hör och häpna sen på tal om ingenting alls, det finns faktiskt en anledning till varför jag lånade cyklen från Caroline! I morgon ska vi cykla upp till den långa Erik och se om vi kan hitta damen som säljer smycken, och alternativt bada om vädret tillåter. Det är faktiskt bra att Caroline är ledig samma dag som mig, då har jag en anledning till att ta mig utanför stugan.

Sen en sista sak, jag har varit väldigt trött hela sommaren och massa annat skit och Stina som jobbar på ICA kommenterade att jag förmodligen hade järnbrist, vilket min hjärna tolkade som hjärnbrist... Vilket jag förmodligen också har... Men det kanske inte är lika vanligt som järnbrist är hos tjejer, känns mer som det hör hemma hos tonårspojkar. Men nu har stängt ner mIRC, och vill typ slänga datorn i väggen för att jag vet att det är en viss procedur att stänga ner. Det är ett tecken på att jag borde sova, och jag lär sova snart och det ska bli sköööönt. Alarmet står på 11.30... Mmm... skönt.... GRAAAH.

// Sannie

Inga kommentarer: