9 aug. 2009

Nästa helg

Det började som en idé att jag och en kompis som är född 90 och fyller 19 nu på tisdag skulle ut och festa medan båda var "lika gammla". Problemet är ju att han bor i Avesta och jag bor i Kalmar, men sedan kom vi på den genialiska idén att vi åka till Linköping nästa helg och passa på att träffa rollspelare och dra med ytterligare en tjej ut. Succé, och jag ska beställa mina biljetter i morgon, så än så länge se planerna ut så här:

Jag slutar jobba 17.00 på Fredag, pappa kommer och hämta mig och min packning ungefär samtidigt. Sedan bär det av hem där det blir att packa upp och sedan packa en liten väska, mer ska inte behövas. På Lördag morgon tar jag bussen till Kalmar, och sedan vidare med tåget mot Linköping. Där möter jag upp min kompis, och sedan åker vi buss till en SL (spelledare) och har lite kul där och sedan blir det förfest hos tjejen som bor i Linköping och ska med ut. Efterfesten blir antingen hemmas hos henne eller på tågstationen, för kl 08.00 ska jag ta tåget tillbaka till Kalmar. Awesome.

//Sannie

Inga kommentarer: