4 aug. 2009

Jag är jämt trött

Jag sover till 11.30 varje dag jag har chansen, skulle jag inte ha larm skulle jag förmodligen vakna kring 14-tiden. Jag stiger upp och det första jag gör är att göra lunch, och sedan så sitter jag lite vid datorn och sedan är det snart dags att åka till jobbet. På jobbet får jag minst en gång om dagen höra att jag ser trött ut, antingen av personalen eller någon av mina kunder som faktiskt inser att det sitter en människa bakom kassan. Först antog jag att det var att för jag hade stora påsar under ögon, men har på senare tid att fått höra att min blick försvinner bort och som jag nämnt tidigare i bloggen så har det tillockmed kommit på tal att jag lider av järnbrist. Jag säger bara en sak, ge mig någon medicin mot min trötthet för ja det går ju inte att dölja, jag är trött hela tiden.

Nej men helt seriöst, jag ska försöka äta nyttigt och sova bättre tider och se om jag kommer på rätsida med mitt problem.

//Sannie

Inga kommentarer: