18 sep. 2010

Mitt val

Den 19:e är det mitt första val och det är första gången jag har chans att påverka. Jag är säker på vad jag vill rösta och det är rött för mig, men tja främst för oss.

Det handlar inte om att vi ska leva på bidrag och bara flyta fram, det handlar om att VARJE människa ska få en chans att leva. Vi ska må bra och inte styras av något jävla idela vi ändå inte kan leva upp till. För vi ska inte krascha halvägs till välfärd och se några som aldrig upplevt smärta njuta av livet för att vi slitit själen ur oss för. Det får inte bli en norm att uppnå ett ideal som vi ser, när vi lever ett helt annat liv.

Rösta inte för dem som har det bra, rösta för dina medmänniskor och splittra förhelvete inte Sverige!

Och tja, vi älskar Sverige och det kan inte några rasistiska svin eller lilberalidoter ta ifrån oss.

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

Heja! Jag röstade rött, känns underbart ^^